Vragen? Bel ons van 9:00 tot 17:00 op +31 522 20 21 20

Veelgestelde vragen 

Klik op een van de onderstaande categorieën om naar die specifieke categorie met de veelgestelde vragen te gaan: 

Bestellen 

Hoe bestel ik iets op VoorMijnDier?

Zoek het product dat je wilt kopen op VoorMijnDier en leg het product in jouw winkelmandje. Wanneer je nog andere producten wilt toevoegen aan jouw bestelling, kun je verder rondkijken op VoorMijnDier. Het product wordt namelijk bewaard in jouw winkelmandje. Wanneer je het product in jouw winkelmandje hebt gelegd en verder geen andere producten wilt bestellen, kun je rechtsboven op jouw winkelmandje klikken en hierna op de knop 'Ga naar afrekenen'. 

Er wordt een nieuw scherm geopend waarop je jouw bezorgadres in kan vullen en de bestelling kan controleren. 

Heb jij al een account op VoorMijnDier, maar ben je nog niet ingelogd? Dan vraagt de webshop om jouw wachtwoord wanneer je jouw e-mailadres hebt ingevuld. Na het invullen van het wachtwoord worden jouw adresgegevens vanzelf ingevuld bij het 'Bezorgadres'.

Is dit jouw eerste bestelling op VoorMijnDier? Vul dan bij 'Bezorgadres' jouw adresgegevens in, dan maak je vanzelf een account aan op VoorMijnDier. Zo kunnen we je op de hoogte houden van jouw bestelling en weten wij waar het pakket heen moet wanneer je ervoor kiest om het thuis te laten bezorgen.

Kies hierna de gewenste verzendmethode en betaalmethode. Vergeet niet akkoord te gaan met de 'Algemene Voorwaarden' voordat je de bestelling afrondt. Controleer het overzicht van jouw bestelling en klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling af te ronden. Hiermee ga je direct naar de veilige omgeving van je bank om de betaling te voltooien.

Is het mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen?

Ja, het is mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen bij VoorMijnDier als het niet lukt om zelf een bestelling online op onze website te plaatsen via telefoonnummer 0522 20 21 20. Klanten uit België kunnen ons bereiken via telefoonnummer +31 522 20 21 20. Eventuele vragen over je bestelling kunnen gemaild worden naar contact@voormijndier.nl. Wij helpen je graag verder.

Ik heb een verkeerd bezorgadres ingevoerd. Wat nu?

Wanneer je een verkeerd bezorgadres in hebt gevoerd dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 0522 20 21 20 (Nederland) of +31 522 20 21 20 (België).

Jouw bestelling wordt namelijk direct verwerkt zodra jij jouw bestelling plaatst via de webshop. Het is alleen mogelijk een bezorgadres te wijzigen als je pakket nog niet is ingepakt.

Tip: check altijd je gegevens tijdens de laatste stap in het bestelproces.

Ik ben een product vergeten te bestellen. Wat nu?

Helaas, is het niet mogelijk om een product toe te voegen aan je reeds geplaatste bestelling. Je zal voor het vergeten product een nieuwe bestelling dienen te plaatsen.

Hanteert VoorMijnDier een minimale bestelwaarde?

Nee, VoorMijnDier hanteert geen minimale bestelwaarde. 

 

Bezorging 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij verwerken en leveren je VoorMijnDier bestelling zo snel mogelijk. Wanneer je een bestelling op maandag t/m vrijdag plaatst voor 22:00 uur, wordt deze dezelfde dag verzonden (mits voorradig).

Let op: wij verzenden je bestelling pas als alle producten voorradig zijn. Heb jij een artikel besteld met een levertijd van bijvoorbeeld 2-3 werkdagen? Dan geldt voor jouw gehele bestelling een levertijd van 2-3 werkdagen.

Brievenbuspakketjes kunnen een iets langere levertijd hebben. 

Wanneer een artikel niet voorradig is vind je dit terug op de site en de bestelbevestiging. 

Niet thuis bij bezorging pakket. Wat nu?

Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geeft PostNL het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de Track & Trace code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Ook via het e-mail dat je ingevoegd hebt bij je bestelling krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is.

Let op: per 1 juli 2022 geeft PostNL alle informatie over de locatie van je pakket zoveel mogelijk per e-mail of in de PostNL-app.

Welke bezorgopties kun je kiezen?

Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres of bij een PostNL punt laten bezorgen. Je kunt de bezorgopties terugvinden wanneer je jouw bestelling afrondt. Standaard rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bestellingen vanaf €49,- worden gratis verzonden.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze pakketten en brievenbuspakketten worden geleverd door PostNL. 

Kan ik een ander bezorgadres aangeven?

Ja, wanneer je jouw bestelling plaatst is het mogelijk om een ander bezorgadres dan het factuuradres op te geven. Ideaal wanneer je jouw bestelling ergens anders wilt laten afleveren, zoals op je werk.

Ontvang ik een Track & Trace code?

Ieder pakket dat wij versturen is voorzien van een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw bestelling volgen. Zodra wij het pakket verzenden ontvang je via de e-mail de Track & Trace code van jouw pakket. 

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een VoorMijnDier bestelling te laten afleveren op een postbusadres.

Kan ik kiezen op welke dag mijn besteling wordt bezorgd?

Ja, wanneer een product op voorraad is kun je tijdens het bestellen kiezen op welke dag je deze wilt laten afleveren. Wanneer een deel van de producten in je bestelling niet op voorraad is kun je helaas geen bezorgdag selecteren.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

VoorMijnDier is op dit moment actief in Nederland en België. Het is niet mogelijk om buiten Nederland of België een bestelling te laten bezorgen. 

Wordt een bestelling van meerdere producten in één keer bezorgd?

Wij pakken jouw bestelling in zodra alle producten op voorraad zijn. Meerder producten worden dus in één keer bezorgd. Heb jij een product besteld met een levertijd van 3 dagen? Dan heeft jouw gehele bestelling een levertijd van 3 dagen.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Soms kan het voorkomen dat een Track & Trace code niet werkt. Neem even contact op met de klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl . Dan zoeken wij het voor je uit!

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen. Wat nu?

In principe streeft PostNL ernaar jouw pakket de eerstvolgende werkdag te bezorgen. Met de Track & Trace kun je traceren waar het pakketje blijft. Heb je na 3 werkdagen (na het ontvangen van de Track & Trace) nog geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl

Ik heb een beschadigd product geleverd gekregen. Wat nu?

Wat vervelend! Stuur ons een foto van het beschadigde product naar contact@voormijndier.nl dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden. Deze is te vinden bovenaan in de mail die je hebt ontvangen na je bestelling. 

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen. Hoe wordt dit opgelost?

Neem even contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl, dan zorgen wij dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

Wanneer het juiste product op voorraad is, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.

Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Op de pakbon van jouw bestelling kun je zien welke producten er in de doos aanwezig dienen te zijn. Staat er een product geleverd op, maar heb je deze niet ontvangen?

Neem dan even contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl.

 

Verzendkosten 

BTW berekening 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wanneer je jouw bestelling laat thuisbezorgen rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bestellingen vanaf €49,- worden gratis thuisbezorgd. 

Wanneer wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Bezorging is gratis wanneer jouw bestelbedrag hoger is dan €49,-.

 

Annulering 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

VoorMijnDier verzend al haar producten (mits voorradig) die vóór 22:00 uur besteld worden, dezelfde dag. Dit vereist een strakke logistieke planning. Omdat de pakketten direct ingepakt worden, is het niet altijd mogelijk om de bestelling nog te annuleren.

Neem contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl en vraag naar de annuleermogelijkheden voor jouw bestelling. 

 

Betalen 

Betaalmogelijkheden

Betalen met IDEAL

Met iDEAL reken je de bestelling direct af en betaal je veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Wij rekenen geen betaalkosten voor een iDEAL betaling. Nadat je de betaling hebt voldaan in jouw bankomgeving, keer je terug naar de webshop. 

De volgende banken worden ondersteund in onze iDEAL omgeving:

      • ABN Amro;
      • ASN Bank;
      • Bunq;
      • ING Bank;
      • Knab Bank;
      • Rabobank;
      • Regiobank;
      • SNS Bank;
      • Triodos Bank;
      • Van Lanschot Bankiers.

Je vindt je VoorMijnDier bestelling terug onder de naam van Stichting Pay.nl. 

Betalen met PayPal

Het is bij VoorMijnDier mogelijk om met PayPal te betalen. Voor deze betaalservice rekenen wij geen betaalkosten.

Betalen met creditcard 

Het is bij VoorMijnDier mogelijk om met de volgende creditkaarten te bestellen:

      • MasterCard
      • Visa
      • American Express

Voor deze betaalservice rekenen wij geen betaalkosten.

Betalen met Apple Pay

Het is bij VoorMijnDier mogelijk om met Apple Pay te betalen. Voor deze betaalservice rekenen wij geen betaalkosten. 

Betalen met Bancontact

Op voormijndier.be is het mogelijk om met Bancontact te betalen. Voor deze betaalservice rekenen wij geen betaalkosten.

Achteraf betalen met Billink in Nederland

Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing wanneer als je onderweg bent of geen reader of betaalpas bij de hand hebt. Wanneer je met Billink betaalt, betaal je pas wanneer je je bestelling echt wilt houden. Zo kun je de producten die tegenvallen terugsturen, zonder ze eerst te betalen.

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt het product via VoorMijnDier en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.

Voor meer informatie over Billink kun je contact opnemen per telefoon op 0900 - 04 000 31 of per e-mail op info@billink.nl. Billink is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Voor de service van Billink rekenen wij geen extra betaalkosten. De service van Billink is alleen geschikt voor adressen in Nederland.

Voor welke betaalopties vraagt VoorMijnDier een vergoeding?

Al onze betaalmethoden (iDEAL, Paypal, creditcard (Mastercard, Visa & American Express), Apple Pay en achteraf betalen met Billink in Nederland en België) zijn gratis. Hier worden dus geen extra kosten voor in rekening gebracht.

 

Terugbetaling

Hoe snel word ik terugbetaald bij een annulering?

Wanneer een product/bestelling geannuleerd is ontvang je zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, het geld terug via de betaalmethode die gebruikt is tijdens de bestelling.

Let op: Het geld wordt teruggestort onder de naam van Stichting Pay.nl.

Heb je betaald met Billink?

Zodra jouw annulering is verwerkt door Billink, zal Billink automatisch dit openstaande bedrag kwijtschelden of verrekenen. Je ontvangt dan een herziene factuur van Billink. Heb je de originele factuur van Billink al betaald? Dan ontvang je het geld teruggestort via een IBAN-overboeking.

Hoe snel word ik terugbetaald bij een retournering?

Wanneer wij jouw retour ontvangen hebben zullen wij zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, het geld aan je terugstorten via de betaalmethode die gebruikt is tijdens de bestelling.

Let op: Het geld wordt teruggestort onder de naam van Stichting Pay.nl.

Heb je betaald met Billink?

Zodra jouw retour is verwerkt door Billink, zal Billink automatisch dit openstaande bedrag kwijtschelden of verrekenen. Je ontvangt dan een herziene factuur van Billink. Heb je de originele factuur van Billink al betaald? Dan ontvang je het geld teruggestort via een IBAN-overboeking.

 

Betalingsherinnering en incasso

Kan ik de betaling uitstellen als ik het artikel nog niet heb ontvangen?

Indien je er voor hebt gekozen om achteraf te betalen via Billink kun je de betaling uitstellen als je nog niet alle producten uit je bestelling hebt ontvangen.

Neem even contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl en wij regelen dat de betaling wordt uitgesteld bij Billink. 

Een onterecht betalingsherinnering. Wat nu?

Soms komt het voor dat jouw betaling en een herinnering elkaar gekruist hebben waardoor je onterecht een betalingsherinnering hebt ontvangen.

Ook kan het zijn dat een retour of annulering nog niet verwerkt is.

Neem altijd even contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl zodat we het voor je kunnen uitzoeken. 

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?

Wanneer je er voor hebt gekozen om achteraf te betalen via Billink kan het voorkomen dat je een betalingsherinnering ontvangt. Vanaf het moment van bestellen, heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Zijn deze 14 dagen voorbij, dan ontvang je een betalingsherinnering. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen!

Heb je de bestelde producten binnen 14 dagen nog niet ontvangen, dan kunnen wij de factuur voor je uitstellen. Zorg dat je dit binnen 14 dagen kenbaar maakt bij onze klantenservice. Onze klantenservice kun je bereiken via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl.

Wanneer er geen gehoor gegeven wordt aan de betalingsherinnering zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.

Vragen over de factuur? Neem dan contact op met Billink via 0900 - 04 000 31 *. Billink is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

* Dit informatienummer kost € 0,60 per minuut, plus de reguliere belkosten.

 

Factuur

Hoe ontvang ik de factuur?

De factuur ontvang je op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.

 

Retouren & Ruilen 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@voormijndier.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik een product retourneren?

Producten kunnen geretourneerd via een postkantoor of servicepunt. 

Mag ik mijn product(en) retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling heb je het recht om zonder reden artikelen te herroepen. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en in de originele verpakking te zitten. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wij kunnen helaas geen aangebroken voeding- en/of medicijnverpakkingen terugnemen i.v.m. de bederfelijkheid van deze producten. Ook is het niet mogelijk om een deel van de verpakkingseenheid te retourneren. Denk bijvoorbeeld aan natvoer dat per 10 blikjes verpakt is. Het is niet mogelijk om 8 blikjes te retourneren.

Is je dier overleden en heb je hierdoor niet-aangebroken VoorMijnDier producten over? Neem even contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl, dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. 

Wat als ik te laat ben met retourneren?

Je pakket dient 14 dagen na ontvangst van de retourbon verzonden te zijn. Je dient dit aan te kunnen tonen met een verzendbewijs van jouw pakket.

Verzend je het pakket buiten de 14 dagen retourtermijn? Dan ontvang je van ons een kortingscode ter waarde van de geretourneerde artikelen. Deze kortingscode kun je verzilveren bij je volgende aankoop.  

Wat als ik de retourbon niet kan printen?

Wanneer het niet lukt om de retourbon te printen, zorg dan dat de volgende gegevens op de doos vermeld staan:

      • retouradres + bestelnummer

Zijn er portokosten verbonden aan mijn retournering?

De kosten voor het retourneren van een bestelling of artikel zijn voor jouw eigen rekening. De hoogte van de portokosten is afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket. De portokosten zijn per pakketdienst verschillend. Zorg altijd voor voldoende porto en bewaar het verzendbewijs totdat de retour is afgehandeld.

Tip: kleine artikelen kunnen soms ook als brievenbuspakketje aangemeld worden bij PostNL. Je ontvangt dan tevens een verzendbewijs. 

Wanneer een product in je bestelling kapot, beschadigd, fout of onvolledig is, vergoeden wij de verzendkosten van de retourzending.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl.

Wat is het retouradres?

Meld je artikel retour via de mail: contact@voormijndier.nl  of telefonisch: 0522 20 21 20.

Nadat de klantenservice je retouraanvraag heeft goedgekeurd ontvang je een retouretiket waarop het retouradres vermeld staat.

Kan ik een product ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat?

Helaas is het niet mogelijk om je artikel om te ruilen op dezelfde factuur. Je kunt het product aan ons retourneren, waarna je zelf het vervangende artikel kunt bestellen in de webshop. Als deze bestelling onder de €49,- zit brengt dit €4,95 verzendkosten met zich mee. Boven de €49,- is de verzending gratis. 

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat nu?

Wat vervelend! Neem direct contact op met de klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. 

 

Garantie 

Mijn huisdier lust de dieetvoeding niet. Wat nu?

Heb jij dieetvoer besteld en lust jouw dier het niet?

Wij bieden een smaakgarantie op de kleinste verpakkingen (tot max. 3kg) van:

      • Royal Canin Veterinary Diet
      • Hill's Prescription Diet
      • Calibra 

Trovet biedt geen smaakgarantie, maar je kunt op de website van Trovet (http://www.trovet.nl/) kosteloos een proefverpakking van het gewenste voer aanvragen. 

Om aanspraak te maken op de smaakgarantie dien je contact op te nemen met onze klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl

Kan mijn artikel gerepareerd worden?

Wij hebben geen reparatieservice. Neem contact op met de fabrikant van jouw product voor eventuele mogelijkheden.

Is je artikel kapot/beschadigd geleverd?

Neem dan direct contact op met de klantenservice via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

De factuur geldt als garantiebewijs voor de producten uit de desbetreffende order. Ben je de factuur kwijt? Neem dan even contact op met onze klantenservice, via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl.

Heb ik garantie op mijn product?

Bij VoorMijnDier is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat je altijd recht hebt op een deugdelijk product dat in de lijn ligt met de verwachtingen van jou als consument. Dit is niet het geval indien:
- het niet compleet is
- het beschadigd is;
- het kapot is of het niet goed doet;
- je er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.

Is hiervan sprake? Dan heb je recht op garantie in de vorm van een nieuw product of teruggave van je geld. Deze garantie geldt alleen indien jij geen schuld hebt aan het probleem met het desbetreffende product. Je kunt aanspraak maken op de garantie door met ons contact op te nemen met onze klantenservice, via 0522 20 21 20 of contact@voormijndier.nl. Het kan zijn dat wij vragen om een foto van het desbetreffende artikel.

 

Mijn Account 

Persoonlijke gegevens

Ik ben woonachtig in het buitenland. Waar bezorgt VoorMijnDier bestellingen?

Op dit moment is VoorMijnDier actief in Nederland en België. Wij bezorgen geen bestellingen in andere landen. 

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

Ga naar "Mijn Account" en vervolgens naar "Accountinformatie" en vink "Wijzig e-mailadres" aan. Vervolgens klapt hier een menu uit waarmee je jouw e-mailadres kunt wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

In je account kun je bij "Accountinformatie" je naam + e-mailadres/wachtwoord wijzigen. Bij "Mijn bezorgadressen" kun je adressen aanpassen en toevoegen. 

Hoe maak ik een account aan?

Naast het winkelmandje staat een button met "Mijn Account". Hier kun je een VoorMijnDier account aanmaken. 

Als je al een bestelling hebt geplaatst, kun je via de 'Bedanktpagina' ook een VoorMijnDier account aanmaken. 

 

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vervelend! Je kunt door op "Wachtwoord vergeten?" te klikken een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt dan een link in je e-mail waarmee je het wachtwoord kunt resetten.

Ik krijg de melding "Ongeldig e-mailadres en/of wachtwoord". Wat nu?

Je krijgt deze melding wanneer jouw e-mailadres of wachtwoord niet klopt.

Controleer eerst even of jouw account op het ingevulde e-mailadres staat. Is dit inderdaad het geval, dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via 'Wachtwoord vergeten' of contact opnemen met onze klantenservice op via 0522 202120 of contact@voormijndier.nl

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat nu?

Als je het e-mailadres van jouw account vergeten bent, kunnen wij dit voor je opzoeken. Neem dan even contact op met onze klantenservice op via 0522 202120 of contact@voormijndier.nl.

 

Nieuwsbrief & Socials 

Hoe kan ik mezelf uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Wanneer je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen, kun je jezelf onderaan iedere nieuwsbrief die je van VoorMijnDier ontvangt, afmelden.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

In jouw account kun je onder 'Nieuwsbrief' aanvinken dat je de nieuwsbrief van VoorMijnDier wilt ontvangen. Klik hierna op 'Opslaan' en je bent aangemeld voor onze nieuwsbrief.

Welke sociale media kanalen heeft VoorMijnDier?

VoorMijnDier maakt gebruik van twee sociale media kanalen, namelijk Facebook en Instagram

 

Overig 

Reviews

Reviews worden gepubliceerd zonder mogelijkheid tot moderatie of censuur. Alleen mensen met een service- of koopervaring in de afgelopen 12 maanden, kunnen een review plaatsen. Reviews kunnen alleen geplaatst worden door middel van een gebruikersaccount. Voor verdere informatie omtrent de betrouwbaarheid van onze reviews, verwijzen wij u door naar Trustpilot.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Trustpilot. Trustpilot heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.